BENVINGUTS/BIENVENIDOS/WELCOME A IL·LUSTRACIÓ HISTÒRICA SERGI SEGURA

QUI SOC

PÀGINA PRINCIPAL      QUI SOC     PROJECTES     PRODUCTES     CONTACTE  
    


Il·lustració Històrica Sergi Segura
Hola, el meu nom és Sergi Segura i estic llicenciat en història. Em dedico al món de la il·lustració, adaptada per a públic adult i infantil. Realitzo il·lustracions en 2D i 3D, que permeten la comprensió de la història, el patrimoni i la cultura en general; un exemple d'aquest tipus de il·lustració seria la recreació de com era un castell en època medieval.




Gràcies als meus estudis i la meva trajectòria en el món de l'arqueologia de camp i laboratori, puc aportar gran rigor històric als meus dibuixos; a més, els molts anys en el món de la il·lustració, em permeten crear un producte atractiu, versàtil i de qualitat.

També em dedico a idear i crear multitud de material didàctic on el suport i la base és la il·lustració. Aquest tipus de material, adaptat a totes les edats, permet facilitar i consolidar, gràcies a la manipulació i el joc, els coneixements teòrics.

Dintre del meu radi d'actuació també es troba les publicacions didàctiques, com per exemple els contes infantils entre d'altres. Segons la temàtica a difondre realitzo text, il·lustracions, maquetació i impressió per a la creació d'aquest tipus de material.

Per acabar, m'agradaria comentar que aquest és un resum del que puc oferir dintre del món de la il·lustració i la didàctica, però no dels meus límits en aquest. La col·laboració amb empreses d'arqueologia, museografia i didàctica em permeten arribar a totes les fases de la difusió històrica y cultural.



s.segura.b@hotmail.es



PÀGINA PRINCIPAL      QUI SOC     PROJECTES     PRODUCTES    CONTACTE